Zeynep Güngörmez
Bebek Spa ve Masajı Eğitimi Kursiyeri
Çocuklar, masallarla sınırların olmadığı bir evren yaratır. Masal Terapisi Eğitimi ise bu büyülü dünyaya misafir olarak, çocukların karşılaştığı zorlukları masallarla aşmalarına yardımcı olur. İstanbul Kent Üniversitesi (KÜYEM) ve CPD onaylı Masal Terapisi Eğitimi video derslerinde, özel olarak hazırlanmış materyallere ömür boyu erişim imkanı sunulmaktadır. O halde siz de eğitimle çocukların hayal dünyasını destekleyerek, onların duygusal güçlenmelerine katkı sağlayarak bu benzersiz eğitimle hayatınıza değer katın!
16:07
En son ne zaman masal dinlediniz? Hiç durup düşündünüz mü, ya evvel zaman içinde hapissek? Ya sonsuza dek’in sonundaysak? Sizleri eğitimimizin girişi olan ilk dersimizde bu sorulara cevap bulmaya davet ediyoruz. Bu dersimizde, masalların tanımından, günlük konuşma dilimizdeki yerinden, tarihçesinden, kültürlerin kendilerine has en önemli yapıtlarından ve son olarak toplumlara göre masalların içeriğinin nasıl değiştiğinden bahsediyor olacağız.
20:27
Masalların hitap ettiği herkes tarafından bilinmesi gereken en temel özellikleri nelerdir? Masalların yapısı, öne çıkan özellikleri ve masal türüne ait tüm bilgileri Masalların Özellikleri dersimizde işleyeceğiz.
20:38
Bu dersimizde; masalların bölümleri olan döşeme, serim, düğüm, çözüm, dilek gibi bölümleri yakından inceleyeceğiz. Ayrıca estetik mesafe kavramının ne olduğundan, masallardaki karakterlerimizden de bahsedeceğiz.
14:04
Formeller için “bir masalın iskeleti” olarak bahsederiz. Masalların anlatılışında bu denli önem arz eden formel kavramın tanımı, türleri ve masalların içerisindeki kullanımları bu dersimizde anlatılmaktadır.
16:16
“Çocuğuma anlattığım masal yaşına uygun bir masal mı?”, “Öğrenmesini istediğim bir davranış kalıbını, veya bir alışkanlığı çocuğuma hangi masal türüyle öğretebilirim?” zihninizde bu sorular varsa, bilin ki sorularınızın cevabını Masal Türleri ve Yaşa Uygun Masal Seçimi dersimizde bulacaksınız.
18:37
Anlattığınız bir masalın çocuğunuz üzerinde ne gibi etkiler yaratabileceğini hiç düşündünüz mü? Masalların çocuk gelişimi üzerindeki olumlu etkileri bu dersimizde anlatılmaktadır.
26:38
Masallar, kişinin doğrudan ifade edemeyeceği ya da ifade etmek istemediği duygudurumları ve düşünceleri, sembolik olarak anlatabilmesini sağlar. Masal materyalleri aracılığıyla çocuk sorunlarını algılayıp, baş etme becerisi kazanır. Peki, tam olarak nedir bu masal terapisi? İşte bu dersimizde bu konuya değineceğiz.
11:26
Masal terapisi hangi yaş grubuna ait? Hangi gelişim özellikleri ve problemlere sahip çocuklara uygulayabiliriz? Kimler masal terapisti olabilir? Masal terapisinin amacı nedir? Bu soruların cevapları bu dersimizde anlatılmaktadır.
16:49
Masal terapisi yalnızca masal okumaktan ibaret değildir. Evet, bakıldığında bir okuma eylemiyle gerçekleşen bir süreç fakat amacımız bu değil. Bu süreç içerisinde çocukla kahraman üzerine, olaylar üzerine, onun benzer yaşantıları üzerine konuşuyoruz. Çocuğu dinliyoruz, ona bir şeyler anlatıyoruz, onunla tartışıyoruz, bazen araya farklı çalışmalar ekliyoruz. İşte bu yüzden masal okumak ile masal terapisi aynı şey değildir. Bu dersimizde bu süreci daha detaylandıracağız.
22:17
Küçük çocuklar hislerini kavramsal ve algısal metaforlar halinde düzenliyorlar. Metaforlar, doğrudan ifade edilemeyecek kadar acı verici olabilen yoğun duyguların dolaylı olarak iletilmesinde çok yardımcıdır. Metafor kullanmak, bilgiyi aktarmanın ve çocukları olumlu yönde etkilemenin, yumuşak ve zorlayıcı olmayan bir yoludur. Bu dersimizde, metaforlara daha yakından bakacağız. Bunun yanı sıra masal terapisini farklı bakış açısıyla inceleyeceğiz.
19:17
Bu dersimizin ilk bölümünde bibliyoterapi ve masal terapisinin evrelerinden bahsedeceğiz. İkinci bölümünde ise masalları daha iyi tanıyabilmek adına masalların çeşitlerinden bahsedeceğiz. Bunları biliyor olmak hangi durumda hangi masalları kullanmamız gerektiğini bilmemizi sağlar.
17:31
Bu derste, terapötik masal yazarken dikkat edilmesi gerekenlere değineceğiz. Çünkü masal terapisi sürecinde ya var olan masallar üzerinden devam ediyoruz ya çocuğa masal yazdırıyoruz ya da bizler çocuğa uygun bir masal yazıyoruz. Masal yazma yöntemini uygularken size destek olması amacıyla bazı püf noktaları değineceğiz. Buna ek olarak masalın ebeveyn-çocuk ilişkisindeki önemine bakacağız.
16:09
Masalın, masalcının ve dinleyenin ortak olan bir niyeti vardır. Kalp kalbe bakmak ve konuşulmayan, gri bölgede kalanları anlatarak ortak bir paydada buluşarak iyileşmek. Peki, bu ortak paydayı oluşturmak hangi unsurlara bağlıdır? Anlatıcı ve dinleyen arasındaki bağı güçlendirmek için ihtiyaç duyulan şeyler nelerdir?
17:44
Masallardan iyileştirici bir güce sahip olan anlatımlar olarak bahsedilir. Anlatmak şifalı bir eylem, masallar da iyileşmeyi sağlayan sembolik ilaçlar olarak görülür. Üstelik herkes masal anlatabilir çünkü herkesin cebinde bir hikâyesi vardır. Anlatı geleneğinin ne olduğu ve hangi unsurları kapsadığı bu dersimizde bahsedilmektedir.
19:22
Sizlere masal desem aklınıza ilk gelen çocuklar mı olur? Sizce masal sadece çocuklar için midir? Masalların sadece çocuklar için olmadığını, masal kitaplarının yalnızca çocuk kitapları rafları bölümüne atılmaması gerektiğini, çocuk ya da yetişkin fark etmeksizin masalların hepimiz için olduğunu unutmamalıyız. Aynı masal bir çocuğa da anlatılabilir bir yetişkine de. Sadece yetişkin çocuktan farklı olarak size şu soruyu sorar: “Beni başka bir dünyaya inandırabilir misin? Bana hayret etme duygumu geri getirebilir misin?”
18:04
Masal dünyasının kapısını aralayanlar bilirler ki masalların kalp kapısı ve akıl kapısı vardır. Zihin susup kalp boşalırsa insanın içi açılır. İşte masallar bizim zihnimizi susturup, kalbimizi açtıran; işin sırrı anlatılışlarında saklı olan bir sanattır. Hatta ve hatta anlatımının incelikleri öğrenildikçe ve pekiştirildikçe masallar burnumuza kek kokusu getiren sihirli anlatımlardır.
22:48
Çocuklarda korkunun, kaygının ve diğer duyguların düzenlenme aşamasında masalları nasıl kullanabiliriz? Mentalizasyon nedir ve mentalizasyon becerisini masallarla nasıl geliştirebiliriz? İşte bu dersimizde, bu soruların cevapları bulacağız.
28:14
Bu dersimizde; travma, travma sonrası stres bozukluğu ve belirtilerini işledikten sonra, çocuklarla travma stres bozukluğu çalışırken masallardan nasıl faydalanabileceğimizi örnek bir masal üzerinden anlatacağız.
21:14
Dikkat eksikliği ve hiperaktivite tanısı alan çocuklar söz konusu olduğunda masal anlatma sürecimiz de bu tanıyla beraber şekillenir. Dikkatini sürdürmek konusunda zorlanan çocuklarla bir aradayken hangi unsurlara dikkat etmek gerekir? Doğru ve etkili masal anlatımı gerçekleştirmek nasıl mümkün olur? DEHB ile beraber özgüven temamızı da konu olarak çocuklara yönelik masal anlatımında doğru tutumlar geliştirmeyi öğreneceğiz.
21:03
21. Bu dersimizde ölüm konusunun masallar ile nasıl işlenebileceğinden ve süreç için destekleyici olabilecek masal kitaplarından bahsedeceğiz. Çocukların ölüm kavramından anladığı nedir? Bir kayıp söz konusu olduğunda çocuklara yönelik yaklaşımımız nasıl olmalı? Tüm bu başlıkları ölüm ve yas temalarının derinliklerine ineceğiz.
18:23
Cinsel istismar, diğer istismar türlerine göre saptanması daha zor, çocukları kısa ve uzun vadede olumsuz etkileyen istismar türüdür. Bu konu hakkında yetişkin olarak bizim bilgilenmemiz ve çocukları da doğru şekilde bilgilendirmemiz çok önemli. Çünkü; çocukları cinsel istismardan koruyabilmemiz konusundaki en önemli adım cinsel istismar konusunda bilinçli olmaktır. İşte bu sebeple bu dersimizde “Cinsel istismar nedir? Cinsel istismara maruz kalmış çocuğun nasıl farkına varabiliriz?” gibi soruları cevaplayacağız. Ek olarak da mağdur çocuklarla çalışırken masal terapisinin terapötik kullanımını bir masal örneği üzerinden işleyeceğiz.
15:06
Boşanma zaten başlı başına çiftler için bir kriz durumudur. Zaten bir kriz durumuyken eğer bir çocuk varsa, çiftler için daha büyük bir kriz haline gelebiliyor. Çünkü ebeveynler için çocuğa boşanma kararını açıklamak oldukça zor bir konudur. Bu dersimizde de boşanmanın çocuklar üzerinde nasıl etkileri olabileceğini, boşanma kararının çocuğa ne zaman ve nasıl söylenmesi gerektiğini konuşacağız.
20:30
Siz “çok huysuz, çok ağlıyor, beni çok yoruyor ve saldırgan davranıyor!” diye düşünürken çocuğunuzun tek derdi sizin tarafınızdan görülmek ve anlaşılmaktır. Çocukların sergilemiş olduğu agresyon davranışlarına karşı nasıl davranmamız gerektiğini, öfkenin kontrol altına alınıp sağlıklı bir boşalım gerçekleştirilmesindeki detayları bu dersimizde anlatacağız.
15:59
Henüz bir çocukken en sevdiğiniz masal neydi? Yetişkin gözüyle geriye dönüp baktığımızda hepimizin hatırında kalan muhakkak birkaç masal vardır. Belki bu masalların özünü, içeriğini çok net hatırlamayız ama masalların bize ne hissettirdiğini asla unutmayız. Gelin, aklımızda kalan bu masallara daha geniş bir perspektiften, derin bir bakış açısıyla bakalım.
14:22
Masalların reklamlar aracılığıyla tüketicilerle duygusal bir bağ kurduğu gerçeğini biliyoruz. Peki, kurulan bu duygusal bağ hangi ihtiyaçlara dayanıyor? Bir ürün pazarlama stratejisi olarak kullanılan masallar ekran karşısındaki tüketicilerin hangi duygularını tetikliyor? Bu dersimizde, teknoloji çağında masal kavramını yeniden ele alıyor olacağız.
26:49
Sizce masallar kitap okur gibi okunan, düz birer anlatımlar mıdır? Eğer masalları yalnızca uyku öncesi aktivitesi, uykuya geçişi kolaylaştıran birer alternatif olarak görürsek masalın özünü küçümsemiş oluruz. Masallar içerisinde birçok derinlik ve kazanım barındıran, çocuk gelişimini destekleyen unsurlardır. Anlatımı güçlendirmek ve zenginleştirmek ise biz anlatıcıların elindedir. Bu dersimizde, anlatımımızı güçlendirmek için destek alabileceğimiz materyalleri tanıtıyor olacağız.
Çocuklar, masallarla sınırların olmadığı bir evren yaratır. Masal Terapisi Eğitimi ise bu büyülü dünyaya misafir olarak, çocukların karşılaştığı zorlukları masallarla aşmalarına yardımcı olur. İstanbul Kent Üniversitesi (KÜYEM) ve CPD onaylı Masal Terapisi Eğitimi video derslerinde, özel olarak hazırlanmış materyallere ömür boyu erişim imkanı sunulmaktadır. O halde siz de eğitimle çocukların hayal dünyasını destekleyerek, onların duygusal güçlenmelerine katkı sağlayarak bu benzersiz eğitimle hayatınıza değer katın!
Psikolojik Danışman / Uzman Klinik Psikolog
Masal Terapisi Eğitimi, çocuklar ve yetişkinler için terapötik amaç için kullanılan bir yöntemdir. Masal Terapisi diğer psikolojik tekniklerin işe yaramayacağı yerlerde yardımcı olur; olaylar ve karşılıklı ilişkiler felsefesi alanı ile ilgilidir.
Masal Terapisi; eğitim, davranış düzeltme, yetiştirme ve karakterlerinin gelişimi, problemlerin kaynağını bulmak için çocuk masallarının kaynaklarını ve içeriğini kullanan bir psikoloji yönüdür.
Çocukların yetişkinler gibi kendilerini ifade etmeleri kolay değildir. Masal Terapisi ile çocuklar kelimeleri kullanmak yerine masal ve materyalleri aracılığıyla, kendini ifade edebilmeyi, günlük yaşamında baş edemediği problemleri çözebilmeyi ve olumsuz davranışlarını değiştirebilmeyi öğrenir.
Masal Terapisi Eğitiminde deneyimsel yöntemler ve bilişsel terapi teknikleri kullanılır. Çocuklarla yeniden masal yazma, terapötik dille yazılmış masalları okuduktan sonra devamında analizler yapma ve bilinen masalları değiştirerek yeni masallar oluşturma vb. çalışmalardan oluşur.
Masal Terapisi Eğitiminde yaş gruplarına uygun masal seçimini ve masalı çocuk ve yetişkinlerin gelişimsel özelliklerine uygun olarak anlatmayı öğreneceğiz. Masal Terapisi Eğitiminde daha zengin masal saatleri için oyunlar ve ritüeller ile desteklemeyi deneyeceğiz.
Masal Terapisi sadece bir çocuğa masal okuma değildir. Masal terapisinin amacı çocuğun kendini duygusal olarak iyi hissetmesini sağlamak, masal terapisi teknikleriyle çocuklar duygularını tecrübe edebilmesini ve onları ifade edebilmesine öğrenir.
Masal Terapisi Eğitiminde belirlenen diğer amaçlar; çocuğun empati duygusunu ve insanların düşünce ve duygularına karşı saygılı olmayı geliştirme, aile ile olan ilişkilerini geliştirme, kendine olan saygısını ve güvenini geliştirirken yeteneklerini de anlamasını sağlamaktır.
Masal terapisi ile çocuklar kelimeleri kullanmak yerine masal ve materyalleri aracılığıyla, kendini ifade edebilmeyi, günlük yaşamında baş edemediği problemleri çözebilmeyi ve olumsuz davranışlarını değiştirebilmeyi öğrenir. Terapi için kullanılan bir yöntemdir.
• Çocuklarla yeniden masallar yazma, yazılmış masalları okuduktan sonra analizler yapma, bilinen masalları değiştirerek yeni masallar oluşturma gibi konularda farklı çalışma şekillerini öğrenmenizi sağlayacaktır.
• Masal seçmenin önemini kavrayarak belirli yaş aralığına hangi hangi davranışa yönelik hangi masal okunmalı gibi konularda kendinizi geliştirmenizi ve bilinçlenmenizi sağlayacaktır.
• Tüm bunlarla birlikte çocuklarda gelişen değişimleri analiz edebileceksiniz.
• Çocuklar duygularını tecrübe edinmeyi, onları ifade etmeyi ve zorlukların üstesinden gelebilmeyi öğrenir.
•Çocukların empati duygusu gelişir ve insanların düşünce ve duygularına saygılı olmayı öğrenir.
• Yeni sosyal yetenekler ve aileyle olan ilişkilerini geliştirmeyi öğrenir.
• Masal Terapisi, kendine olan saygısını ve güvenini geliştirirken yeteneklerini de anlamasını sağlar. Masalın, çocuk gelişiminde birçok önemli ve değerli katkıları vardır.
• Masal anlatımı esnasında bir yandan anlatan kişi ile çocuk arasında iletişim kurulurken diğer yandan da çocuğun bütün zihinsel faaliyetleri harekete geçer.
• Masal Terapisi Eğitimi ve eğitimin sonunda alınan sertifikalar kimseye terapi yapma yetkisi vermemektedir. Terapi yapmak belirli mezuniyetler ve diplomalar gerektirir. Klinik açmak ve terapi uygulamak her bireyin alanına girmemekle birlikte, tek bir sertifika ile mümkün olmamaktadır.
• Eğitim programına katılmak için 18 yaş ve üzeri olmak gerekmektedir.
•Ebeveyn olan, bu eğitime ilgi duyan herkes bu eğitime katılabilir.
•Psikiyatrlar, psikologlar, psikolojik danışmanlar, çocuk gelişim uzmanları, sosyal hizmet uzmanları bu meslek grubuna mensup kişiler aldığı eğitimi uygulayıcı eğitim sertifikası olarak almaya hak kazanırlar.
Yasal Düzenlemeler: Güncel bilgiler ve veriler takip edilir.
Sertifika Revizyonu Hakkında: Eğitimin yeni revizyonu geldiğinde sertifika güncellemesi yapılmamaktadır. Revizyon için tekrar başvuru gerekir.
Eğitimin Yapılacağı Yer (Süpervizyon): İstanbul Kent Üniversitesi (KÜYEM)
Süpervizyon: 1 Gün (8 Saat)
Canlı Yayın: 6 Saat (6 Canlı Yayın)
Eğitim Saati: 91 Saat
Video Saati: 8 Saat 15 Dakika
Eğitmen Adı: Meltem Cıbır, Tuğçe İnkaya
Eğitim Dili: Türkçe
Modül Sayısı: 26
Lisans eğitimini Düzce Üniversitesi Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik bölümünden yüksek onur derecesiyle mezun olarak tamamlamıştır. Lisans eğitiminin 3 yılını Berrak Psikolojik & Kurumsal Danışmanlık Merkezinde staj yaparak tamamlamanın yanı sıra kurumun çatısı altında eğitim planlaması/organizasyonu, eğitim asistanlığı, anaokulu danışmanlığı, yetişkin ve çocuk terapilerine gözlemci olarak katılma konularında görev almıştır. Bunun dışında devlet okullarında da stajlar yapmıştır. Lisans eğitiminin son senesinde süpervizyon kapsamında yetişkinlerle birçok psikolojik danışma seansı yürütmüştür. Lisans eğitimi sırasında bağımlılık danışmanlığı eğitimi almış ve mezuniyeti sonrasında bağımlılarla çalışmalar yürütmüştür.
Yüksek Lisans eğitimine Düzce Üniversitesi Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik bölümünde devam etmektedir. Çalışma konusu “Romantik İlişkideki Bireylerin Bağlanma Stillerinin Duygudurumlarını ve Birbirlerinin Bağlanma Stilleri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi”dir. Bu süreçte psikoloji alanında birçok kongreye katılım sağlamış, bildiri yayımlamış ve sunumlar yapmıştır. İnkaya’nın akademik yayınları da bulunmaktadır. Şu anda da çocuklarda bağlanma ve oyun ve masalın çocuk gelişimi üzerine çalışmalar yapmaktadır.
Final Okulları ve Bahçeşehir Kolejinde okul psikolojik danışmanı olarak görev almış ve bu süreçte öğretmenlere, velilere ve öğrencilere birçok seminer vermiştir. Bunların yanı sıra öğrencilerle psikolojik danışmanlık seansları yürütmüş, öğrencilere; kariyer danışmanlığı yapmış, psikolojik testler uygulamış, ebeveynlere de danışmanlık hizmeti vermiştir. Bunların yanında mezuniyetinden itibaren çok sayıda yetişkin ve ergenle psikolojik danışma süreci yürütmüştür.
Masal Terapisi, Oyun Terapisi, Bağımlılık Danışmanlığı, Psikolojik Danışmada Art Terapi Tekniklerinin Kullanımı, Kısa Süreli Çözüm Odaklı Terapi Eğitimi, Stres Yönetimi, Örgütsel İletişim ve İş Verimi, Eğiticilerin Eğitimi, Liderlik Eğitimi, İkna Psikolojisi, Gevşeme ve İmajinasyon Çalışmaları, Nefes Terapisi, Çocuk Yetiştirmede Özgül Sorunlar, Motivasyon Teknikleri ve Uygulamaları, Sorun Çözme Becerileri, Kadına Şiddetle Mücadele gibi eğitimlerin yanı sıra Erasmus+ kapsamında Polonya’da “Social Integration of Young People with Disability or Healthy Challenges” ve İspanya’da “English Communication Competences for Trasnational Youth Projects” konulu eğitimlere katılmıştır.
Şu anda Bilginet Akademi çatısı altında psikolojik danışman olarak şirket çalışanlarına psikolojik destek sağlama, ihtiyaç analizi yapma, psikolojik testler uygulama, performans artışına yönelik çalışmalar yapma ve hizmet içi eğitimler verme gibi çalışmalar yapmaktadır.
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nin tek devlet üniversitesi olan Doğu Akdeniz Üniversitesinde (Eastern Mediterranean University) psikoloji bölümünü bitirdi. Üniversite hayatının ilk yılında yüksek ortalama yaparak Honour öğrencisi olmuş ve bölüm başkanı Doç. Dr. Şenel H. RAMAN tarafından şeref belgesi almaya hak kazanmıştır.
Lisans eğitimini tamamladıktan sonra İstanbul Esenyurt Üniversitesi Klinik Psikoloji yüksek lisans programına kaydolmuş ve üstün başarı göstererek yüksek lisans sürecini 1.5 yılda tamamlamıştır. Tez çalışmasını, yüksek lisans sürecinde tam zamanlı çalıştığı Enstitü Disleksi Merkezindeki bilgileri kapsamında disleksi ve DEHB tanısı almış olan çocukların kaygı seviyesi üzerine araştırmalar yaparak gerçekleştirmiştir. Tez sürecinin tamamlanmasıyla klinik psikolog unvanını almaya hak kazanmıştır.
Akademi Disleksi tarafından verilen PREP Okumayı İyileştirme Programına kayıt olarak uygulayıcı sertifikası almaya hak kazanmış ve PREP lisansörü unvanını almıştır. Disleksi tanısı alan çocuklar ile birlikte PREP ve GETAP Müdahale Programlarını uygulayarak okumayı geliştirme, güçlendirme ve iyileştirme çalışmaları yapmıştır. Aynı zamanda dikkat eksikliği ve hiperaktivite tanısına sahip olan çocuklar ile MOXO Dikkat Testi ve diğer projektif testlerden destek alarak dikkat, hız, organizasyon becerilerini geliştirmeyi hedefleyen çalışmalarda bulunmuştur.
2018 yılında Türkoğlu Rehabilitasyon Merkezinde işe başlayarak fiziksel ve zihinsel engelli çocuklarla bir arada çalışmaya başlamıştır. BEP (Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı) ile özel gereksinimli çocuklara yönelik ölçme ve değerlendirme anketlerinde bulunmuştur. Ayrıca rehabilitasyon merkezi öğrencilerine ve ailelerine yönelik psikoterapi desteğinde bulunarak özgül öğrenme güçlüğü, mental retardasyon, dikkat eksikliği ve hiperaktivite, yaygın gelişimsel bozukluklar gibi başlıklar altında çalışmıştır. Psikososyal durum analizlerinde bulunarak bu çocuklar ile birlikteyken duygu düzenleme, özgüven gelişimi, benlik saygısı gibi alanları iyileştirmeye yönelik seanslar gerçekleştirmiştir.
Oyun Terapisi, Masal Terapisi ve Öğrenci Koçluğu eğitimlerini de tamamlayarak oyun ve masal terapisti unvanlarını almıştır. Ev Okulu Derneği tarafından gerçekleştirilen Ebeveynler İçin Masal Terapisinin Evde Kullanımı eğitimine aldıktan sonra anne ve babalara danışmanlık hizmetinde bulunmaya devam etmiştir.
Rehabilitasyon merkezindeki deneyimlerinden sonra çalıştığı şirkette; iş yerinde motivasyon, stres yönetimi, ikna psikolojisi gibi konularda sunumlar yaparak ve eğitimler vererek endüstri psikolojisi alanında gelişim göstermiştir. Lisans döneminde İsmail KÜÇÜKKAYA tarafından verilen Aktif İletişim, İş Hayatında İletişim Stratejileri seminerine ve Uzm. Psk. Dan. Ümit AKAÇAKAYA tarafından verilen Bireysel veya Bireysel Olmayan Teknoloji Teknikleri seminerine katılım göstererek edindiği bilgileri iş hayatında uygulama fırsatı bulmuştur. Görev tanımıyla ilişkili olarak Psikoterapist Eğitim ve Danışmanlık Merkezi tarafından verilen Şirketlerde Endüstri Psikolojisi Alanında Çalışmak İsteyen Psikologlar İçin Mesleki Destek konulu eğitim programına katılarak iş yeri psikoloğu ve endüstri psikoloğu olarak faaliyetlerde bulunmuştur.
Bireysel terapi, çift terapisi, çocuk ve ergen, ebeveyn danışmanlığı yaparak danışanlarına hizmet vermiştir. Şu anda Bilginet Akademi çatısı altında uzman klinik psikolog olarak çalışmaktadır.
Eğitimlere ömür boyu erişmek için hemen bugün kaydolun. Mobil veya masaüstünde kendi hızınızda ve özgürce öğrenin.