Zeynep Güngörmez
Bebek Spa ve Masajı Eğitimi Kursiyeri
Öğrenci ile iletişim becerisini, doğru keşif-değişim ve takip adımları ile nasıl gerçekleştireceğinizi ayrıntılı bir şekilde öğreneceğiniz bu eğitimde; video derslerine ve özel materyallere ömür boyu erişebilirsiniz! Mobil veya masaüstünde kendi hızınızda öğrenmek için hemen başvurun!
08:23
Öğrenci koçluğu geçmişten günümüze her büyük liderin, başarılı insanın kendine rehberlik eden eğitmenleri tarafından uygulanan, ideal performansa ulaşmak hedefiyle rehberlik etmektir.
04:01
Öğrenciyi hedefi doğrultusunda başarıya ulaştıracak stratejilerle beslemek ve yolda rehberlik etmektir.
10:26
Öğrencinin mevcut durumunu, potansiyelini ve kapasitesini net bir şekilde ortaya çıkartmak için yapılan zihinsel kıvraklık testleridir.
07:07
Hedefe giden yolda başarılı olmak için yapılan her şey değişimi gerçekleştirecektir. Bizler doğru teknik ve taktikleri öğrencilerimize öğreterek bu süreçte başarısız olmalarını engellemeyi hedefleriz.
09:51
Doğru keşif ile değişim ilerlerken takip yaparak sürekli rotada kaldığımızı görmeli ve geri bildirimler yapmalıyız. Böylece eksiklerimizi tamamlayıp hedefe en hızlı şekilde ulaşırız.
32:32
Brain Wars- İşlem Testi- Eşleştirme Testi- Hafıza Testleri- Renk Testi- Okuma Testi- Abc Egzersizi- 360 Derece Bilişsel Gelişim Testi.
06:37
Bu dersimizde, öğrenci koçlarının mutlaka uygulaması gereken değişim adımlarının ayrıntıları anlatılmaktadır.
07:17
Bu dersimizde, sizler için takip önerileri yer almaktadır.
14:19
Hedefe ulaşma yolunda 4 önemli adımı bilmeliyiz. Bu adımlar bize en önemli rehberlerdir. Hedefini bilmek, doğru yolda olup olmadığını bilmek (farkındalık), engellere rağmen ilerlemek (esneklik) ve hedefe ulaşmak için gerekli hareketi gerçekleştirmek. Bu 4 adımı takip eden her öğrenci başarıya ulaşır.
24:22
Binlerce düşüncemiz içerisinde dağılmamak ve düşüncelerimizi hayallere, hayallerimizi hedeflere, hedeflerimizi gerçeklere dönüştürmek için bu işin sırrını dikkatlice dinleyin.
14:14
Çünkü hayalden hedefe, hedeften gerçeğe giden yolculuk, önemseme, ciddiyet ve dikkat gerektirir. Bu başarının ilk kapısıdır.
06:37
Kendimi güçlü ve zayıf yönlerim açısından, fırsatlarım ve tehditlerim yönünden değerlendirmeliyim. Bu iç ve dış analize SWOT analizi denir.
16:25
Her öğrenci kapasitesini kullanma şekline göre 3'e ayrılır. 1. Tam Kapasite: Yani var olan kapasitesinin tümünü kullananlar, 2. Atıl Kapasite: Var olanı kullanamayanlar, 3. Hayali Kapasite: olmayan kapasitesi varmış gibi davrananlar.
08:24
Öğrenmenin 4 tane basamağı vardır. Cahillik: Bilmemek ve yapamamak. Cahil-Acemi: Bilmek ancak yapamamak. Acemi: Bilmek ancak acemice yapmak. Ustalık: Bildiğini hiç düşünmeden yapabilecek kadar iyi bilmek. Yani hatasız ve düşünmeden yapabilmek.
06:56
İki yönlü motivasyona sahibiz iç motivasyon ve dış motivasyon. İç motivasyon, kişinin kendi kaynaklarıyla başarıya ulaşması için en çok ihtiyacımız olan şeydir. Bunu nasıl geliştirebiliriz?
08:55
Ders derste dinlenir derler. Biraz eksik söylerler. Akitf dinleme nasıl gerçekleşir, özetleme ve tekrar etme ile birlikte nasıl güçlenir bilmek gerekir.
07:17
Bir bilginin beyne kabul edilmesi, işlenmesi ve hafızaya geçirilmesi bilginin kısa süreli hafızaya geçiş sürecini anlatır. Ancak bir öğrencinin sınavda soru karşısında doğru cevabı bulması için gerekli bilgiyi, doğru zamanda ortaya çıkartabilmesi hafızasını doğru kullanması ile mümkün olur.
16:18
Net hedefi olmayan öğrenciler her zaman geride kalır. Net hedefiniz varsa o zaman da sürekli bu hedefe yönelik olarak çalışmak ve hedefe ne kadar yaklaştığınızı da bilmeniz gerekir.
07:42
Çalışma masanız derse konsantrasyonunuz açısından çok önemlidir. Ne çok boş ne de çok dağınık. Olması gereken kadar, olması gereken çalışma yönünde çalışmak verimliliği arttırır.
09:10
Dikkatinizi ve konsantrasyonunuzu, günde 3 dakikalık bir egzersiz ile arttırmanız mümkün.
14:10
Hafıza tekniklerini 4 grupta anlatıyoruz. 1. Hikayelendirme 2. İlişkilendirme 3. Çağrışım yapma 4. Hafıza sarayları.
09:07
Hafıza tekniklerinin ilk üç tanesi öğrenildiği an itibariyle hafızamıza olumlu katkılarda bulunmaya başlayacak ve gelişmemize destek olacaktır.
11:57
Bir konunun sistematik tekrarla tekrar edilmesi ard arda yapılan 60 tekrardan daha verimlidir.
15:44
10 dakikalık Planlama uygulamada 1 saat kazandırır. Doğru planlama ile kazanılmayacak sınav yoktur.
05:16
TYT, AYT ve LGS sınavları hakkında detaylıca bilgi sahibi olmak gerekir. İyi bir öğrenci koçu bilgi sahibi olmadığı bir sınav hakkında bile hızla bilgi edinir ve eksiklerini tamamlar.
24:21
Zihin haritaları, bilgiyi metinden görsel bir fotoğrafa çevirmek ve bilginin daha uzun süre hafızamızda kalmasını sağlamak için kullanılan bir özet çıkartma tekniğidir.
12:34
Cornell tekniği, adını tekniğe veren üniversitede, öğrencilerin daha verimli öğrenmelerini sağlamak için geliştirilmiş bir not tutma ve kalıcı öğrenme tekniğidir.
10:40
Akıl fikir kopyaları; zihin haritaları ve Cornell ile özetleme yapıldıktan sonra özetin özeti şeklinde hazırlanan son çalışma notlarıdır.
08:07
Beyne alınan bilginin, öğrenmenin gerçekleşmesine kadar gelişen süreci anlatıyoruz.
11:44
Akıl, zeka ve kıvraklık kavramlarının Ryuta Kawashima modeliyle anlatılması.
12:51
Her öğrencinin, her bir ders konusunu öğrenebilmesi için yapması gereken çalışma diğer öğrenciden farklıdır. Bunu bilmeyen öğrenci sürekli bir kıyaslama içine girer ve konuyu tam öğrenmeden geçebilir. Kendini keşfetmenin yolunu öğrenen her öğrenci farkındalığını geliştirir ve boşu boşuna çalışmaz.
04:58
Bir hedefiniz varsa tek düşünceniz ve tek odağınız bu hedef olmalı. Düşüncede netleşebilmek insanı en çok geliştiren şeydir.
05:51
Zeka genetiğin çevre ile inşaası sonucu oluşur. Akıl ise herkese eşit verilmiştir ve herkeste vardır. Önemli konu aklı kullanabilmektedir. Kimi insanlar aklını kullanmayı seçer kimi insanlar kullanmamayı seçer. Hayatın içerisinde aklını ve zekanı problem çözebilecek şekilde kullanabilmek ise kıvraklıktır.
08:37
Uyku- beslenme ve spor, beden, zihin ve ruh dengesini korumak için dikkat etmemiz gereken konulardır.
07:04
1. Zihinsel gelişim 2. Dikkat ve konsantrasyon 3. İşlem hızı/ İletişim becerisi bu üçlü olmadan 4. Konu bilgisi ve 5. Hedefe yönelik stratejilerin olmasının anlamı yoktur.
04:07
Japon Profösör Ryuta Kawashima'ya göre beyin; okuyarak, yazarak ve basit matematiksel işlemler yaparak gelişir.
11:52
Denemelerin sonuçlarına göre takip yaparak gelişme hızımızı arttırabiliriz. Haftalık çalışmalarımızı denemedeki eksiklerimize odaklayarak yapmamız gerekir.
07:53
Öğrenci ne zaman mızmızlık yapmayı, mazeret üretmeyi bıırakırsa o zaman ideal performansına yaklaşacaktır.
10:18
Deneme sonucunda, çözdüğün testlerde hatalarını alarak mutlaka bir yerde biriktir. Biz öğrencilerimle buna soru fanusu diyoruz. Bir fanusta 3 hafta boyunca biriktirdiğin soruları 1 hafta boyunca çözeceksin. Doğru çözdüklerini çöpe yanlışlarını tekrar fanusa atmaya devam et.
05:50
Öğrenilmiş çaresizlik, atalet ve erteleme meseleleri öğrenciyi sınavda en çok geriye çeken konulardır. Biz eğitimimizde bunlar için de çözüm üretiyoruz.
05:54
Sınavları hazırlayanlar öğretmenlerse, her öğrenci de kendini öğretmen bakış açısına ulaştırmalıdır diye düşünüyorum.
06:35
Örneğin bir okyanustasın ve dört tarfın deniz. Karanın görünmemesi kürek çekmen için motive olmana yardımcı olur mu? Peki ya ileride kara görünseydi? Çok hızlı bir şekilde karaya ulaşma motivasyonu yaşardın değil mi? Hedefi net olan ile olmayan arasındaki fark bu örnekteki gibidir.
08:49
Bilinç sistemi yönetmeye çalıştığımız tüm bilinçli eylemlerimiz, bilinçaltı (bilinçdışı) sistemin kendi kendine adeta bir otomatik pilotta yönetimi gibidir. Bilinç ata yön veren bir kovboy gibi bilinçaltına yön vermeye çalışır.
07:57
Öğrencilerin öğrenme stilleri dünyayı algılayışımız gibi görsel, işitsel, dokunsal olarak 3'e ayrılır. Her öğrencinin bir temsili diğerlerinden baskındır. Önemli olan kendi öğrenme stiline uygun çalışma mantığını geliştirebilmektir.
03:51
Mızmızlar adasından kurtulmanın en hızlı yolu eyleme geçmektir. Yap-mak hayatta başarının ana sırrıdır. Bırak mazereti ve kaç mızmızlar adasından.
08:12
Uzmanlar günde en az 7 saat uyumamız ve en az 1,5 saat derin uykuda kalmamız gerektiğini söylüyor. Beslenmemiz ne kadar doğal ve sağlıklı olursa zihinsel performansımız da o oranda gelişir.
06:11
İnsan neden erteler? 1. Çok mükemmel olsun ister. 2. Ertelediğinin farkında değildir. 3. Son dakika yapsam bile yeter diye düşünür. Bunu değiştirmek için neler yapılmalıdır?
08:06
Gönüllü öğrenme iç disiplin sahibi kişilerin hedeflerine ulaşma yolunda gerçekleştirdiği öğrenme şeklidir. Zorunlu öğrenme irade meselesidir.
06:24
Sınava hazırlık sürecinde ilk 3 ay tüm enerjini yeni konu öğrenmek ve pekiştirmek için. 6. 9. aylar arasında %50 eski konulara %50 yeni öğrendiğin konulara. 9. ay itibariyle de %80 yeni ve eksik konulara % 20 eski ve bildiğin konulara aktarmalın.
10:59
Korku- kaygı ve stresin kaynağı farklıdır. Tüm bu kaynakları doğru şekilde öğrenirsen yönetmen de kolaylaşacaktır.
06:12
Faaliyet terapisi; seni hedefe götüren eylemlerle zamanını doldurarak, seni üzecek, olumsuz düşüncelere sokacak şeylerden uzak durman için önerilir.
08:01
Pomodore tekniği, 25 dk ders çalıştıktan sonra 5 dk. Ara vermek ve tekrar 25 dk ders çalışmak suretiyle çalışma verimini ve odaklanma kabiliyetini arttıracaktır.
05:41
İç - dış motivasyon. Ödül veya Ceza yaklaşımı. Proaktif ve reaktif motivasyon şeklinde gruplara ayrılır.
06:06
Başarı atmosferini oluşturmak için; teknik bilgiye, kondisyona ve psikolojik olarak kontrole ihtiyaç vardır.
02:49
Olumsuz düşünerek olumlu sonuçlara ulaşmak, tarlaya havuç ekerek turp çıkmasını beklemek gibidir.
07:47
Pomodore tekniğini nasıl daha verimli kullanırsın ve gün içinde kaç set yapabilirsin?
05:07
Olumlu dil kalıpları kullanarak hem gireceğin sınavlarda hem de özel hayatında çok daha olumlu ve verimli sonuçlar alabilirsin. Dil dünyayı değiştirir.
04:33
Tony Buzan- Hızlı Okuma/ Aklını En İyi Şekilde Kullan/ Yaratıcı Zekanın Gücü/ Zafer Polat Koyuncu- Bir Sınav Komedisi
03:18
Nüvit Osmay- İnsan Mühendisliği/ Sean Covey- Etkili Öğrencinin 7 Alışkanlığı/ Zeka Yönetimi
04:14
Murat Avcı- Umut Ahmet Tarakçı- Profesyonel Koçluk/ Curly Martin- Yaşam Koçluğu El Kitabı / Berran Tiger- Kişilik Tipine Göre Meslek Seçimi/ Human Desing
04:05
Tony Buzan- Aklın Gücü/ Hafızana Hükmek/ Akıllı Lider/ Akın Alıcı- Geleceğe Söz Veren Sözler.
02:55
Cean Covey- 6 Önemli Karar/ Zihin ve Beyin (NTV yayınları) / Özgür Bolat- Beni Ödülle Cezalandırma
03:35
Steavan Covey- 8 Alışkanlık- Bütünlük/ Brain Trayc- Ye O Kurbağayı/ Brain Tracy- Bahane Yok/ Nutuk- Çocuklar için versiyonu
02:13
Randy Poush- Son Konuşma/ Richard Bandler- Değişim İçin Beynini Kullan/ Prenslere Dönüşen Kurbağalar
02:46
Judit Liberman- Masal Terapi/ Harvard- Kendini Yönetmek / Toung a Fue- Sözlü Dövüş Sanatı
03:00
Gladwell- Out Liers / Dale Carnege- Doğru ve Etkin Liderlik/ Ali Saydam- Algılama Yönetimi
03:39
Mümin Sekman- Limitsizsiniz/ Prokenstraysın/ Beyhan Budak- Kendine İyi Davran Güzel İnsan/
02:28
Beyin Diyeti/ İlk 20 Saat/ Öğrenmeyi Yönetmek.
03:32
Kokoloji/ Beni Ne Motive Eder?/ Danimarka'lıların Mutluluk Sırları/ İz Bırak
02:43
Kitap Önerileri Kapanış.
50:30
Tanıştık, Test Yaptık- Hafıza- İşlem ve Kıvraklık.
38:20
Mevcut Durumunun Analizi- Hedefin Var Mı?
29:38
Öğrenme Nasıl Gerçekleşir? Bizi Hedefe Yaklaştıracak Ödev Verelim.
18:51
Planlı Çalışma Modeli ile ilgili konuları detaylarıyla incelenir.
17:24
A.F.K. Hedef Bazlı Çalışmanın detayları işlenir.
13:50
Sınav Stratejileri ve Sınav Planları ile başa çıkmayı öğrenirsin.
17:53
Cornell Tekniği nedir, ne işe yarar ve sonuçları nelerdir'i işler.
Öğrenci ile iletişim becerisini, doğru keşif-değişim ve takip adımları ile nasıl gerçekleştireceğinizi ayrıntılı bir şekilde öğreneceğiniz bu eğitimde; video derslerine ve özel materyallere ömür boyu erişebilirsiniz! Mobil veya masaüstünde kendi hızınızda öğrenmek için hemen başvurun!
Öğrenci Koçu / Eğitmen / Yazar
Öğrenci Koçluğu Eğitimi; temelinde bir eğitim programına dahil olmak isteyen öğrencilerin hangi teknik ve taktiklerle istediği başarıya varmasını sağlamaya yarayan kapsamlı bir metodolojidir.
Koçluk kavramı geçmişten günümüze büyük liderlerin, başarılı insanların kendine rehberlik eden eğitmenleri tarafından uygulanan, ideal performansa ulaşmak hedefiyle rehberlik etmektir. Özellikle genç bireylerin dünyayı anlamak ve belirli hedeflere ulaşmasında doğru tekniklerle ilerlemesi için öğrenci koçluğu büyük öneme sahiptir.
Genç bireyler öğrenci koçuyla hedefe giden yolda başarılı olmak için yapılan her şey değişimi gerçekleştirecektir. Öğrenci Koçları, doğru teknik ve taktikleri öğrencilerimize öğreterek bu süreçte başarısız olmalarını engellemeyi hedefler. Aynı zamanda kendini keşfetmenin yolunu öğrenen her öğrencinin farkındalığını geliştirir.
Geleceğin liderlerini yetiştirme noktasında onların öncelikle kendilerini keşfetmeleri daha sonrasında geçirecekleri değişimleri nasıl takip edeceğimiz ve istedikleri hedeflerine ulaşmada onlara nasıl örnek bir yol arkadaşı olmamız gerektiği öğrenci koçluğu eğitimiyle mümkündür.
Eğitim, tek bir araç olmamakla birlikte, kişinin ve toplumun sosyal ve ekonomik gelişme ve değişimlere uyabilmesini sağlayan en önemli araç ve süreçlerden biridir. Özellikle çağımızda teknolojik değişmelerin gerektirdiği bilgi ve beceri seviyeleri yükseldikçe eğitimin geleneksel olan belirli sürelerle ve programlarla sınırlandırılması yerine sürekli hala gelmesini zorunlu kılmaktadır.
Eğitimin amacı; profesyonel olarak öğrenci koçluğu mesleğini yapmak isteyenlerin ya da öğrencilerin hedeflerine ulaşmada yardımcı olmak isteyen ebeveyn, öğretmen gibi öğrencilerle birebir ilgilenen bireylere profesyonel temelli koçluk bakış açısı kazandırmaktır.
Eğitimin etkili olabilmesi için kişinin desteklenmesi noktasında öğrenci koçu stratejik bir role sahiptir. Bu bilgilerin ışığında Öğrenci Koçluğu Eğitimi, eğitimin etkili olabilmesi için gerekli stratejik bilgilere sahip olarak, danışanı olan öğrenciye doğru bir yaklaşım ile başarıya ulaşmasını sağlayacaktır.
Öğrenci Koçluğu, gelecek nesillerin istedikleri hedeflere ulaşmalarına yardımcı olmaya yarayan bir metodolojidir.
Öğrencilerle kurulan temaslarda doğru iletişim kurularak, öğrencinin keşif–değişim adımlarının nasıl takip etmemiz gerektiğini bilerek amaca adım adım yaklaşmış olmaktır. Amacımız, öğrencilerimizin hedeflerine ulaşma noktasında doğru bir ışık olabilmektedir.
• Öğrenciyi hedefi doğrultusunda başarıya ulaştıracak stratejilerle beslemek ve bu yolda rehberlik etmeyi sağlar.
• Öğrencinin mevcut durumunu, potansiyelini ve kapasitesini net bir şekilde ortaya çıkartmak için eğitimin içinde yer alan zihinsel kıvraklık testleri uygulayabilirsiniz.
• Öğrencilerin kendi öğrenme stiline uygun çalışma mantığını geliştirebilirsiniz.
• Öğrencileri kapasitelerine göre tanımlarsınız. Sahip oldukları motivasyonu başarıya ulaşmak için kullanabilmeleri için yol gösterirsiniz.
• Bilginin işlenmesi ve hafızalarını tanımalarını sağlar ve gerektiği zaman bu sahip oldukları bilgiye ulaşmanın ve hafızalarını kullanma yöntemlerini sunar.
• Korku, kaygı ve stresin farkına varmak ve yönetilmesinde destek verir çözümler üretebilirsiniz.
• Zamanı yönetmek için başarılı teknikler ile daha fazla verim sağlamak ve başarı atmosferi oluşturmak için metotlar geliştirebilirsiniz.
• Eğitim programına katılmak için 18 yaş ve üzeri olmak gerekmektedir.
• Eğitimciler,
• Psikolojik danışmanlar,
• Psikologlar,
• Profesyonel Koçlar,
• Öğrenci ve aile konusunda uzmanlaşmak isteyen koçlar,
• Eğitim koçluğu alanında çalışmak isteyen kişiler,
• Eğitimden alacağı bilgilerle kişisel gelişimine katkı sağlamak isteyen herkes eğitime katılabilir.
Yasal Düzenlemeler: Güncel bilgiler ve veriler takip edilir.
Sertifika Revizyonu Hakkında: Eğitimin yeni revizyonu geldiğinde sertifika güncellemesi yapılmamaktadır. Revizyon için tekrar başvuru gerekir.
Eğitimin Yapılacağı Yer (Süpervizyon): İstanbul Kent Üniversitesi (KÜYEM)
Süpervizyon: 1 Gün (8 Saat)
Canlı Yayın: 12 Saat (12 Canlı Yayın)
Eğitim Saati: 95 Saat
Video Saati: 12 Saat 14 Dakika
Eğitmen Adı: Zafer Polat Koyuncu
Eğitim Dili: Türkçe
Modül Sayısı: 77 Modül
Gazi Üniversitesi İşletme Bölümü mezunudur. Yüksek lisansını önce Yönetim Organizasyon bölümünde daha sonra Genel İşletme bölümünde yapmıştır.
Koyuncu, liderlik, eğitim, yönetim, strateji ve koçluk konularında 17 yıllık bir deneyime sahiptir. Ülkemizin 44 ilinde 300’den fazla kurum ve kuruluşa, 25 üniversiteye ve 4 kamu kurumuna, 340 binden fazla öğrenciye seminer, eğitim ve danışmanlık hizmeti vermiştir.
Debra Wylde ve Robert Smith gibi önemli eğitmenlerden eğitim almış ve Türkiye’deki eğitmenlikleri süresince, asistanlıklarını yapmıştır. “Geleceğin Liderleri” eğitim projesinin fikir sahibi ve uygulayıcısı olarak her yıl binlerce öğrenciye eğitim vermektedir. 2010 senesinde AS TV’de, Tut Elinden Hedefinin adlı eğitim programının yapımcısı ve sunucusu olarak birçok öğrenciye de ekranlardan ulaşmıştır. Youtube fenomeni olan Hocalara Geldik kanalının rehberlik videolarında yer almış ve öğrencileri ile bu kanal aracılığıyla paylaşımda bulunmaya devam etmiştir.
Koyuncu, Milli Eğitim ve STK’larla birlikte yürütülen birçok projede yer almıştır. Meslek liselerinin gelişimi için İnegöl’de gerçekleştirilen Benim Geleceğim Mobilya projesinin danışmanı ve isim babasıdır. Erguvan Lions Kulübü ile birlikte Farkındayız Projesi kapsamında Bursa genelinde 75 devlet okulu öğrencisine gönüllü eğitim vermiştir. Devlet okullarında okuyan öğrencilerin, pahalı eğitim materyallerine ulaşabilmelerini sağlamak adına, Lions annelerine Akıl Oyunları Eğitici Eğitimi vermiş ve Lions annelerinin devlet okullarında gönüllü eğitmenler olmaları için bir proje başlatmıştır. Bursa Eğitim İhtisas Lions Kulübü’nün Kurucu Başkanıdır.
Bursa Saitabat Köyü Kadınları Dayanışma Derneği’nin ve Bursa Üreten Kadınlar Federasyonu’nun danışmanı olan Koyuncu, köy kadınlarının iş hayatında daha çok yer alması için de hazırlanan birçok projede gönüllü olarak yer almaktadır. Koyuncu, 2007 itibariyle yayınlanmış 5 tane kişisel gelişim kitabının yazarıdır.
Eğitimlere ömür boyu erişmek için hemen bugün kaydolun. Mobil veya masaüstünde kendi hızınızda ve özgürce öğrenin.