Öğrenci Koçluğu Eğitimi

Zafer Polat Koyuncu

Öğrenci Koçu / Eğitmen / Yazar

Öğrenci ile iletişim becerisini, doğru keşif-değişim ve takip adımları ile nasıl gerçekleştiririz bunu ayrıntılı bir şekilde öğrenmiş olacaksınız. Video derslerine ve özel materyallere ömür boyu erişmek için bugün kaydolun. Mobil veya masaüstünde kendi hızınızda öğrenin.

77 video eğitim
Image
Eğitim Tanıtım videosu
Ders Planı
  • Tanıtım

    08:23

    Öğrenci koçluğu geçmişten günümüze her büyük liderin, başarılı insanın kendine rehberlik eden eğitmenleri tarafından uygulanan, ideal performansa ulaşmak hedefiyle rehberlik etmektir.

  • Amaç

    04:01

    Öğrenciyi hedefi doğrultusunda başarıya ulaştıracak stratejilerle beslemek ve yolda rehberlik etmektir.

  • Keşif

    10:26

    Öğrencinin mevcut durumunu, potansiyelini ve kapasitesini net bir şekilde ortaya çıkartmak için yapılan zihinsel kıvraklık testleridir.

  • Değişim

    07:07

    Hedefe giden yolda başarılı olmak için yapılan her şey değişimi gerçekleştirecektir. Bizler doğru teknik ve taktikleri öğrencilerimize öğreterek bu süreçte başarısız olmalarını engellemeyi hedefleriz.

  • Takip

    09:51

    Doğru keşif ile değişim ilerlerken takip yaparak sürekli rotada kaldığımızı görmeli ve geri bildirimler yapmalıyız. Böylece eksiklerimizi tamamlayıp hedefe en hızlı şekilde ulaşırız.

  • Keşif Testleri

    32:32

    Brain Wars- İşlem Testi- Eşleştirme Testi- Hafıza Testleri- Renk Testi- Okuma Testi- Abc Egzersizi- 360 Derece Bilişsel Gelişim Testi.

  • Değişim Adımı

    06:37

    Bu dersimizde, öğrenci koçlarının mutlaka uygulaması gereken değişim adımlarının ayrıntıları anlatılmaktadır.

  • Takip Önerileri

    07:17

    Bu dersimizde, sizler için takip önerileri yer almaktadır.

  • Hedef Farkındalık Esneklik Hareket

    14:19

    Hedefe ulaşma yolunda 4 önemli adımı bilmeliyiz. Bu adımlar bize en önemli rehberlerdir. Hedefini bilmek, doğru yolda olup olmadığını bilmek (farkındalık), engellere rağmen ilerlemek (esneklik) ve hedefe ulaşmak için gerekli hareketi gerçekleştirmek. Bu 4 adımı takip eden her öğrenci başarıya ulaşır.

  • Düşünceden Hayale

    24:22

    Binlerce düşüncemiz içerisinde dağılmamak ve düşüncelerimizi hayallere, hayallerimizi hedeflere, hedeflerimizi gerçeklere dönüştürmek için bu işin sırrını dikkatlice dinleyin.

  • Hedeften Gerçeğe

    14:14

    Çünkü hayalden hedefe, hedeften gerçeğe giden yolculuk, önemseme, ciddiyet ve dikkat gerektirir. Bu başarının ilk kapısıdır.

  • Swot Analizi

    06:37

    Kendimi güçlü ve zayıf yönlerim açısından, fırsatlarım ve tehditlerim yönünden değerlendirmeliyim. Bu iç ve dış analize SWOT analizi denir.

  • Öğrenci Kapasiteleri

    16:25

    Her öğrenci kapasitesini kullanma şekline göre 3'e ayrılır. 1. Tam Kapasite: Yani var olan kapasitesinin tümünü kullananlar, 2. Atıl Kapasite: Var olanı kullanamayanlar, 3. Hayali Kapasite: olmayan kapasitesi varmış gibi davrananlar.

  • Öğrenmenin Basamakları

    08:24

    Öğrenmenin 4 tane basamağı vardır. Cahillik: Bilmemek ve yapamamak. Cahil-Acemi: Bilmek ancak yapamamak. Acemi: Bilmek ancak acemice yapmak. Ustalık: Bildiğini hiç düşünmeden yapabilecek kadar iyi bilmek. Yani hatasız ve düşünmeden yapabilmek.

  • Motivasyon

    06:56

    İki yönlü motivasyona sahibiz iç motivasyon ve dış motivasyon. İç motivasyon, kişinin kendi kaynaklarıyla başarıya ulaşması için en çok ihtiyacımız olan şeydir. Bunu nasıl geliştirebiliriz?

  • Dinle Özetle Tekrar Et

    08:55

    Ders derste dinlenir derler. Biraz eksik söylerler. Akitf dinleme nasıl gerçekleşir, özetleme ve tekrar etme ile birlikte nasıl güçlenir bilmek gerekir.

  • Beyin Hafıza ve Öğrenme

    07:17

    Bir bilginin beyne kabul edilmesi, işlenmesi ve hafızaya geçirilmesi bilginin kısa süreli hafızaya geçiş sürecini anlatır. Ancak bir öğrencinin sınavda soru karşısında doğru cevabı bulması için gerekli bilgiyi, doğru zamanda ortaya çıkartabilmesi hafızasını doğru kullanması ile mümkün olur.

  • Hedef Bazlı Çalışmak

    16:18

    Net hedefi olmayan öğrenciler her zaman geride kalır. Net hedefiniz varsa o zaman da sürekli bu hedefe yönelik olarak çalışmak ve hedefe ne kadar yaklaştığınızı da bilmeniz gerekir.

  • Öğrencinin Çalışma Masası

    07:42

    Çalışma masanız derse konsantrasyonunuz açısından çok önemlidir. Ne çok boş ne de çok dağınık. Olması gereken kadar, olması gereken çalışma yönünde çalışmak verimliliği arttırır.

  • Nokta Egzersizi

    09:10

    Dikkatinizi ve konsantrasyonunuzu, günde 3 dakikalık bir egzersiz ile arttırmanız mümkün.

  • Hafıza Teknikleri I

    14:10

    Hafıza tekniklerini 4 grupta anlatıyoruz. 1. Hikayelendirme 2. İlişkilendirme 3. Çağrışım yapma 4. Hafıza sarayları.

  • Hafıza Teknikleri II

    09:07

    Hafıza tekniklerinin ilk üç tanesi öğrenildiği an itibariyle hafızamıza olumlu katkılarda bulunmaya başlayacak ve gelişmemize destek olacaktır.

  • Sistematik Tekrar

    11:57

    Bir konunun sistematik tekrarla tekrar edilmesi ard arda yapılan 60 tekrardan daha verimlidir.

  • Günlük Haftalık Planlar

    15:44

    10 dakikalık Planlama uygulamada 1 saat kazandırır. Doğru planlama ile kazanılmayacak sınav yoktur.

  • Mevcut Sınav Sistemleri

    05:16

    TYT, AYT ve LGS sınavları hakkında detaylıca bilgi sahibi olmak gerekir. İyi bir öğrenci koçu bilgi sahibi olmadığı bir sınav hakkında bile hızla bilgi edinir ve eksiklerini tamamlar.

  • Zihin Haritaları ile Çalışmak

    24:21

    Zihin haritaları, bilgiyi metinden görsel bir fotoğrafa çevirmek ve bilginin daha uzun süre hafızamızda kalmasını sağlamak için kullanılan bir özet çıkartma tekniğidir.

  • Cornell Tekniği

    12:34

    Cornell tekniği, adını tekniğe veren üniversitede, öğrencilerin daha verimli öğrenmelerini sağlamak için geliştirilmiş bir not tutma ve kalıcı öğrenme tekniğidir.

  • Akıl Fikir Kopyası

    10:40

    Akıl fikir kopyaları; zihin haritaları ve Cornell ile özetleme yapıldıktan sonra özetin özeti şeklinde hazırlanan son çalışma notlarıdır.

  • Öğrenme Nasıl Gerçekleşir

    08:07

    Beyne alınan bilginin, öğrenmenin gerçekleşmesine kadar gelişen süreci anlatıyoruz.

  • Ryuta Modeli Zeka

    11:44

    Akıl, zeka ve kıvraklık kavramlarının Ryuta Kawashima modeliyle anlatılması.

  • Her Öğrenci Farklı Öğrenir

    12:51

    Her öğrencinin, her bir ders konusunu öğrenebilmesi için yapması gereken çalışma diğer öğrenciden farklıdır. Bunu bilmeyen öğrenci sürekli bir kıyaslama içine girer ve konuyu tam öğrenmeden geçebilir. Kendini keşfetmenin yolunu öğrenen her öğrenci farkındalığını geliştirir ve boşu boşuna çalışmaz.

  • Tek Odak

    04:58

    Bir hedefiniz varsa tek düşünceniz ve tek odağınız bu hedef olmalı. Düşüncede netleşebilmek insanı en çok geliştiren şeydir.

  • Akıl Zeka Kıvraklık

    05:51

    Zeka genetiğin çevre ile inşaası sonucu oluşur. Akıl ise herkese eşit verilmiştir ve herkeste vardır. Önemli konu aklı kullanabilmektedir. Kimi insanlar aklını kullanmayı seçer kimi insanlar kullanmamayı seçer. Hayatın içerisinde aklını ve zekanı problem çözebilecek şekilde kullanabilmek ise kıvraklıktır.

  • Beden Zihin Ruh Dengesi

    08:37

    Uyku- beslenme ve spor, beden, zihin ve ruh dengesini korumak için dikkat etmemiz gereken konulardır.

  • Beş Parmak Takip Modeli

    07:04

    1. Zihinsel gelişim 2. Dikkat ve konsantrasyon 3. İşlem hızı/ İletişim becerisi bu üçlü olmadan 4. Konu bilgisi ve 5. Hedefe yönelik stratejilerin olmasının anlamı yoktur.

  • Beyin Nasıl Gelişir?

    04:07

    Japon Profösör Ryuta Kawashima'ya göre beyin; okuyarak, yazarak ve basit matematiksel işlemler yaparak gelişir.

  • Denemelerden Öğrenelim

    11:52

    Denemelerin sonuçlarına göre takip yaparak gelişme hızımızı arttırabiliriz. Haftalık çalışmalarımızı denemedeki eksiklerimize odaklayarak yapmamız gerekir.

  • Mızmızlar Adası

    07:53

    Öğrenci ne zaman mızmızlık yapmayı, mazeret üretmeyi bıırakırsa o zaman ideal performansına yaklaşacaktır.

  • Hatalardan Öğrenmek (Soru Fanusu)

    10:18

    Deneme sonucunda, çözdüğün testlerde hatalarını alarak mutlaka bir yerde biriktir. Biz öğrencilerimle buna soru fanusu diyoruz. Bir fanusta 3 hafta boyunca biriktirdiğin soruları 1 hafta boyunca çözeceksin. Doğru çözdüklerini çöpe yanlışlarını tekrar fanusa atmaya devam et.

  • Öğrenilmiş Çaresizlik Atalet

    05:50

    Öğrenilmiş çaresizlik, atalet ve erteleme meseleleri öğrenciyi sınavda en çok geriye çeken konulardır. Biz eğitimimizde bunlar için de çözüm üretiyoruz.

  • Öğretmen Bakışına Ulaşmak

    05:54

    Sınavları hazırlayanlar öğretmenlerse, her öğrenci de kendini öğretmen bakış açısına ulaştırmalıdır diye düşünüyorum.

  • Hedefin Net mi Bulanık mı?

    06:35

    Örneğin bir okyanustasın ve dört tarfın deniz. Karanın görünmemesi kürek çekmen için motive olmana yardımcı olur mu? Peki ya ileride kara görünseydi? Çok hızlı bir şekilde karaya ulaşma motivasyonu yaşardın değil mi? Hedefi net olan ile olmayan arasındaki fark bu örnekteki gibidir.

  • Bilinç - Bilinçaltı

    08:49

    Bilinç sistemi yönetmeye çalıştığımız tüm bilinçli eylemlerimiz, bilinçaltı (bilinçdışı) sistemin kendi kendine adeta bir otomatik pilotta yönetimi gibidir. Bilinç ata yön veren bir kovboy gibi bilinçaltına yön vermeye çalışır.

  • Öğrenme Stilleri

    07:57

    Öğrencilerin öğrenme stilleri dünyayı algılayışımız gibi görsel, işitsel, dokunsal olarak 3'e ayrılır. Her öğrencinin bir temsili diğerlerinden baskındır. Önemli olan kendi öğrenme stiline uygun çalışma mantığını geliştirebilmektir.

  • Mızmızlar Adasından Kurtul

    03:51

    Mızmızlar adasından kurtulmanın en hızlı yolu eyleme geçmektir. Yap-mak hayatta başarının ana sırrıdır. Bırak mazereti ve kaç mızmızlar adasından.

  • Uyku ve Beslenme

    08:12

    Uzmanlar günde en az 7 saat uyumamız ve en az 1,5 saat derin uykuda kalmamız gerektiğini söylüyor. Beslenmemiz ne kadar doğal ve sağlıklı olursa zihinsel performansımız da o oranda gelişir.

  • Erteleme

    06:11

    İnsan neden erteler? 1. Çok mükemmel olsun ister. 2. Ertelediğinin farkında değildir. 3. Son dakika yapsam bile yeter diye düşünür. Bunu değiştirmek için neler yapılmalıdır?

  • 2 Türlü Öğrenme - Gönüllü - Zorunlu

    08:06

    Gönüllü öğrenme iç disiplin sahibi kişilerin hedeflerine ulaşma yolunda gerçekleştirdiği öğrenme şeklidir. Zorunlu öğrenme irade meselesidir.

  • Zamanımı Hangisine Aktarayım Bildiğim Konular - Bilmediğim Konular

    06:24

    Sınava hazırlık sürecinde ilk 3 ay tüm enerjini yeni konu öğrenmek ve pekiştirmek için. 6. 9. aylar arasında %50 eski konulara %50 yeni öğrendiğin konulara. 9. ay itibariyle de %80 yeni ve eksik konulara % 20 eski ve bildiğin konulara aktarmalın.

  • Korku Kaygı Stres

    10:59

    Korku- kaygı ve stresin kaynağı farklıdır. Tüm bu kaynakları doğru şekilde öğrenirsen yönetmen de kolaylaşacaktır.

  • Faaliyet Terapisi Önleyici Bakım - Nefes 4.

    06:12

    Faaliyet terapisi; seni hedefe götüren eylemlerle zamanını doldurarak, seni üzecek, olumsuz düşüncelere sokacak şeylerden uzak durman için önerilir.

  • Pomodore Tekniği

    08:01

    Pomodore tekniği, 25 dk ders çalıştıktan sonra 5 dk. Ara vermek ve tekrar 25 dk ders çalışmak suretiyle çalışma verimini ve odaklanma kabiliyetini arttıracaktır.

  • Motivasyon Türleri

    05:41

    İç - dış motivasyon. Ödül veya Ceza yaklaşımı. Proaktif ve reaktif motivasyon şeklinde gruplara ayrılır.

  • Başarı Atmosferi Oluşturmak

    06:06

    Başarı atmosferini oluşturmak için; teknik bilgiye, kondisyona ve psikolojik olarak kontrole ihtiyaç vardır.

  • Havuç Ektim Turp Çıkar mı?

    02:49

    Olumsuz düşünerek olumlu sonuçlara ulaşmak, tarlaya havuç ekerek turp çıkmasını beklemek gibidir.

  • Pomodore Tekniği II

    07:47

    Pomodore tekniğini nasıl daha verimli kullanırsın ve gün içinde kaç set yapabilirsin?

  • Olumlu Dil Kalıplarını Kullanmak

    05:07

    Olumlu dil kalıpları kullanarak hem gireceğin sınavlarda hem de özel hayatında çok daha olumlu ve verimli sonuçlar alabilirsin. Dil dünyayı değiştirir.

  • Kitap - 1

    04:33

    Tony Buzan- Hızlı Okuma/ Aklını En İyi Şekilde Kullan/ Yaratıcı Zekanın Gücü/ Zafer Polat Koyuncu- Bir Sınav Komedisi

  • Kitap - 2

    03:18

    Nüvit Osmay- İnsan Mühendisliği/ Sean Covey- Etkili Öğrencinin 7 Alışkanlığı/ Zeka Yönetimi

  • Kitap - 3

    04:14

    Murat Avcı- Umut Ahmet Tarakçı- Profesyonel Koçluk/ Curly Martin- Yaşam Koçluğu El Kitabı / Berran Tiger- Kişilik Tipine Göre Meslek Seçimi/ Human Desing

  • Kitap - 4

    04:05

    Tony Buzan- Aklın Gücü/ Hafızana Hükmek/ Akıllı Lider/ Akın Alıcı- Geleceğe Söz Veren Sözler.

  • Kitap - 5

    02:55

    Cean Covey- 6 Önemli Karar/ Zihin ve Beyin (NTV yayınları) / Özgür Bolat- Beni Ödülle Cezalandırma

  • Kitap - 6

    03:35

    Steavan Covey- 8 Alışkanlık- Bütünlük/ Brain Trayc- Ye O Kurbağayı/ Brain Tracy- Bahane Yok/ Nutuk- Çocuklar için versiyonu

  • Kitap - 7

    02:13

    Randy Poush- Son Konuşma/ Richard Bandler- Değişim İçin Beynini Kullan/ Prenslere Dönüşen Kurbağalar

  • Kitap - 8

    02:46

    Judit Liberman- Masal Terapi/ Harvard- Kendini Yönetmek / Toung a Fue- Sözlü Dövüş Sanatı

  • Kitap - 9

    03:00

    Gladwell- Out Liers / Dale Carnege- Doğru ve Etkin Liderlik/ Ali Saydam- Algılama Yönetimi

  • Kitap - 10

    03:39

    Mümin Sekman- Limitsizsiniz/ Prokenstraysın/ Beyhan Budak- Kendine İyi Davran Güzel İnsan/

  • Kitap - 11

    02:28

    Beyin Diyeti/ İlk 20 Saat/ Öğrenmeyi Yönetmek.

  • Kitap - 12

    03:32

    Kokoloji/ Beni Ne Motive Eder?/ Danimarka'lıların Mutluluk Sırları/ İz Bırak

  • Kitap - 13

    02:43

    Kitap Önerileri Kapanış.

  • Tanışma Testleri

    50:30

    Tanıştık, Test Yaptık- Hafıza- İşlem ve Kıvraklık.

  • Mevcut Durum ve Hedef

    38:20

    Mevcut Durumunun Analizi- Hedefin Var Mı?

  • Hafıza Nasıl Çalışır?

    29:38

    Öğrenme Nasıl Gerçekleşir? Bizi Hedefe Yaklaştıracak Ödev Verelim.

  • Planlı Çalışma Modeli

    18:51

    Planlı Çalışma Modeli ile ilgili konuları detaylarıyla incelenir.

  • Afk ve Hedef Bazlı Çalışmak

    17:24

    A.F.K. Hedef Bazlı Çalışmanın detayları işlenir.

  • Sınav Stratejileri ve Sınav Planı

    13:50

    Sınav Stratejileri ve Sınav Planları ile başa çıkmayı öğrenirsin.

  • Cornell Tekniği

    17:53

    Cornell Tekniği nedir, ne işe yarar ve sonuçları nelerdir'i işler.

Öğrenci ile iletişim becerisini, doğru keşif-değişim ve takip adımları ile nasıl gerçekleştiririz bunu ayrıntılı bir şekilde öğrenmiş olacaksınız. Video derslerine ve özel materyallere ömür boyu erişmek için bugün kaydolun. Mobil veya masaüstünde kendi hızınızda öğrenin.

77 video eğitim

Zafer Polat Koyuncu

Öğrenci Koçu / Eğitmen / Yazar


Öğrenci Koçluğu Eğitimi'nde neler var?

Bilginet Akademi

77 modül

Bilginet Akademi

95 saat eğitim

Öğrenci Koçluğu Eğitimi Nedir?

Öğrenci Koçluğu eğitimi; temelinde bir eğitim programına dahil olmak isteyen öğrencilerin hangi teknik ve taktiklerle istediği başarıya varmasını sağlamaya yarayan kapsamlı bir metodolojidir.

Koçluk kavramı geçmişten günümüze büyük liderlerin, başarılı insanların kendine rehberlik eden eğitmenleri tarafından uygulanan, ideal performansa ulaşmak hedefiyle rehberlik etmektir. Özellikle genç bireylerin dünyayı anlamak ve belirli hedeflere ulaşmasında doğru tekniklerle ilerlemesi için öğrenci koçluğu büyük öneme sahiptir.

Genç bireyler öğrenci koçuyla hedefe giden yolda başarılı olmak için yapılan her şey değişimi gerçekleştirecektir. Öğrenci Koçları, doğru teknik ve taktikleri öğrencilerimize öğreterek bu süreçte başarısız olmalarını engellemeyi hedefler. Aynı zamanda kendini keşfetmenin yolunu öğrenen her öğrencinin farkındalığını geliştirir.

Geleceğin liderlerini yetiştirme noktasında onların öncelikle kendilerini keşfetmeleri daha sonrasında geçirecekleri değişimleri nasıl takip edeceğimiz ve istedikleri hedeflerine ulaşmada onlara nasıl örnek bir yol arkadaşı olmamız gerektiği öğrenci koçluğu eğitimiyle mümkündür.

Daha Fazla

Öğrenci Koçluğu Eğitiminin Amacı Nedir?

Eğitim, tek bir araç olmamakla birlikte, kişinin ve toplumun sosyal ve ekonomik gelişme ve değişimlere uyabilmesini sağlayan en önemli araç ve süreçlerden biridir. Özellikle çağımızda teknolojik değişmelerin gerektirdiği bilgi ve beceri seviyeleri yükseldikçe eğitimin geleneksel olan belirli sürelerle ve programlarla sınırlandırılması yerine sürekli hala gelmesini zorunlu kılmaktadır.

Eğitimin amacı; profesyonel olarak öğrenci koçluğu mesleğini yapmak isteyenlerin ya da öğrencilerin hedeflerine ulaşmada yardımcı olmak isteyen ebeveyn, öğretmen gibi öğrencilerle birebir ilgilenen bireylere profesyonel temelli koçluk bakış açısı kazandırmaktır.

Eğitimin etkili olabilmesi için kişinin desteklenmesi noktasında öğrenci koçu stratejik bir role sahiptir. Bu bilgilerin ışığında öğrenci koçluğu eğitimi, eğitimin etkili olabilmesi için gerekli stratejik bilgilere sahip olarak, danışanı olan öğrenciye doğru bir yaklaşım ile başarıya ulaşmasını sağlayacaktır.

Daha Fazla

Öğrenci Koçluğunun Önemi

Öğrenci Koçluğu, gelecek nesillerin istedikleri hedeflere ulaşmalarına yardımcı olmaya yarayan bir metodolojidir. Öğrencilerle kurulan temaslarda doğru iletişim kurularak, öğrencinin keşif–değişim adımlarının nasıl takip etmemiz gerektiğini bilerek amaca adım adım yaklaşmış olmaktır. Amacımız, öğrencilerimizin hedeflerine ulaşma noktasında doğru bir ışık olabilmektedir.

Daha Fazla
Öğrenci Koçluğu Eğitimi

Öğrenci Koçluğu Eğitimi Katılımcılara Ne Sağlar?

• Öğrenciyi hedefi doğrultusunda başarıya ulaştıracak stratejilerle beslemek ve bu yolda rehberlik etmeyi sağlar.

• Öğrencinin mevcut durumunu, potansiyelini ve kapasitesini net bir şekilde ortaya çıkartmak için eğitimin içinde yer alan zihinsel kıvraklık testleri uygulayabilirsiniz.

• Öğrencilerin kendi öğrenme stiline uygun çalışma mantığını geliştirebilirsiniz.

• Öğrencileri kapasitelerine göre tanımlarsınız. Sahip oldukları motivasyonu başarıya ulaşmak için kullanabilmeleri için yol gösterirsiniz.

• Bilginin işlenmesi ve hafızalarını tanımalarını sağlar ve gerektiği zaman bu sahip oldukları bilgiye ulaşmanın ve hafızalarını kullanma yöntemlerini sunar.

• Korku, kaygı ve stresin farkına varmak ve yönetilmesinde destek verir çözümler üretebilirsiniz.

• Zamanı yönetmek için başarılı teknikler ile daha fazla verim sağlamak ve başarı atmosferi oluşturmak için metotlar geliştirebilirsiniz.

• Eğitim programına katılmak için 18 yaş ve üzeri olmak gerekmektedir.

 

Öğrenci Koçluğu Eğitimine Kimler Katılabilir?

Eğitimciler, psikolojik danışmanlar, psikologlar, profesyonel Koçlar, öğrenci ve aile konusunda uzmanlaşmak isteyen koçlar, eğitim koçluğu alanında çalışmak isteyen kişiler, eğitimden alacağı bilgilerle kişisel gelişimine katkı sağlamak isteyen herkes eğitime katılabilir.

 

Yasal Düzenlemeler

Güncel bilgiler ve veriler takip edilir.

Sertifika Revizyonu Hakkında: Eğitimin yeni revizyonu geldiğinde güncelleme yapılmamaktadır. Revizyon için tekrar başvuru gerekir. 

Eğitimin Yapılacağı Yer (Süpervizyon): İstanbul Kent Üniversitesi (KÜYEM)

Süpervizyon: 1 Gün  (8 Saat)

Canlı Yayın: 12 Saat (12 Canlı Yayın)

Eğitim Saati: 95 Saat

Video Saati: 12 Saat 14 Dakika

Eğitmen Adı: Zafer Polat Koyuncu

Eğitim Dili: Türkçe

Modül Sayısı: 77 Modül

Daha Fazla
trainer
Eğitmen
Zafer Polat Koyuncu

Öğrenci Koçu / Eğitmen / Yazar

Gazi Üniversitesi İşletme Bölümü mezunudur. Yüksek lisansını önce Yönetim Organizasyon bölümünde daha sonra Genel İşletme bölümünde yapmıştır.

Koyuncu, liderlik, eğitim, yönetim, strateji ve koçluk konularında 17 yıllık bir deneyime sahiptir. Ülkemizin 44 ilinde 300’den fazla kurum ve kuruluşa, 25 üniversiteye ve 4 kamu kurumuna, 340 binden fazla öğrenciye seminer, eğitim ve danışmanlık hizmeti vermiştir.

Debra Wylde ve Robert Smith gibi önemli eğitmenlerden eğitim almış ve Türkiye’deki eğitmenlikleri süresince, asistanlıklarını yapmıştır. “Geleceğin Liderleri” eğitim projesinin fikir sahibi ve uygulayıcısı olarak her yıl binlerce öğrenciye eğitim vermektedir. 2010 senesinde AS TV’de, Tut Elinden Hedefinin adlı eğitim programının yapımcısı ve sunucusu olarak birçok öğrenciye de ekranlardan ulaşmıştır. Youtube fenomeni olan Hocalara Geldik kanalının rehberlik videolarında yer almış ve öğrencileri ile bu kanal aracılığıyla paylaşımda bulunmaya devam etmiştir.

Koyuncu, Milli Eğitim ve STK’larla birlikte yürütülen birçok projede yer almıştır. Meslek liselerinin gelişimi için İnegöl’de gerçekleştirilen Benim Geleceğim Mobilya projesinin danışmanı ve isim babasıdır. Erguvan Lions Kulübü ile birlikte Farkındayız Projesi kapsamında Bursa genelinde 75 devlet okulu öğrencisine gönüllü eğitim vermiştir. Devlet okullarında okuyan öğrencilerin, pahalı eğitim materyallerine ulaşabilmelerini sağlamak adına, Lions annelerine Akıl Oyunları Eğitici Eğitimi vermiş ve Lions annelerinin devlet okullarında gönüllü eğitmenler olmaları için bir proje başlatmıştır. Bursa Eğitim İhtisas Lions Kulübü’nün Kurucu Başkanıdır.

Bursa Saitabat Köyü Kadınları Dayanışma Derneği’nin ve Bursa Üreten Kadınlar Federasyonu’nun danışmanı olan Koyuncu, köy kadınlarının iş hayatında daha çok yer alması için de hazırlanan birçok projede gönüllü olarak yer almaktadır. Koyuncu, 2007 itibariyle yayınlanmış 5 tane kişisel gelişim kitabının yazarıdır.


Örnek sertifikalar
logo
logo
logo
Image
Image
Ömür Boyu Erişim

Eğitimlere ömür boyu erişmek için hemen bugün kaydolun. Mobil veya masaüstünde kendi hızınızda ve özgürce öğrenin.

Kursiyerlerimiz anlatıyor